IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Atrybut: Hakuda

Go down 
AutorWiadomość
Varagarv
Wesoły Morderca
avatar

Liczba postów : 287
Join date : 03/07/2014

PisanieTemat: Atrybut: Hakuda   Sob Maj 30, 2015 7:44 pm

Hakuda (z jap. Białe Uderzenia)
Jest to atrybut odpowiadający za walkę wręcz, posługiwanie się bronią improwizowaną, a także jej ogólną sprawność motoryczną;

Jest odpowiedzialny za:

  • umiejętności walki wręcz - siłę, skuteczność i szybkość ataków;
  • umiejętności walki Zanpaktou w formie uwolnionej (gdy jest w postaci broni używającej tej umiejętności typu kastet/rękawica);
  • umiejętności akrobatyczne postaci;
  • zręczność postaci (wraz z Zanjutsu; pod uwagę bierze się atrybut o wyższym poziomie);
  • czas reakcji na ataki przeciwnika (wraz z Zanjutsu; pod uwagę bierze się atrybut o wyższym poziomie);
  • w ograniczonym stopniu czytanie ruchów przeciwnika (wraz z Zanjutsu; pod uwagę bierze się atrybut o wyższym poziomie);
  • umiejętność posługiwania się łukiem u Quincy. Tj. celnością oraz wykonywania różnych skomplikowanych manewrów.


Opis poziomów:
  • Poziom uczniowski (E) - Postać zna podstawowe zagadnienia z zakresu walki bez broni, słyszała też, że ponoć istnieje coś takiego jak akrobacje w walce. Istnieje jednak spora szansa, że podczas starcia szybciej połamie siebie, niż przeciwnika.

  • Poziom podstawowy (D) - Postać potrafi wykonywać podstawowe manewry z zadowalającą skutecznością. Przewroty i gwiazdy nie stanowią dla niej problemu.

  • Poziom zaawansowany (C) - Postać, która osiągnęła ten poziom ma świadomość swojego ciała nawet w trudnych warunkach i potrafi efektywnie wykonywać techniki, które sobie zaplanuje. Wie również, jak uderzyć, by zabolało. Fikołki i zaawansowane akrobacje łatwo jej przychodzą. Potrafi korzystać z większości technik Hakudy a także tworzyć własne.

  • Poziom biegły (B) - Postać, która opanowała ten poziom, świetnie zna własne ciało i przeróżne techniki. Podniebne akrobacje nie są już dla niej problemem, a wyuczone kombinacje zastępuje równie skuteczna, a mniej przewidywalna improwizacja. Ciosy stają się równie zabójcze co te bronią. Postać umie przewidzieć ruchy postaci o słabej technice sztuk walki (Zanjutsu/Hakuda na poziomie D).

  • Poziom mistrzowski (A) - Postać na tym poziom wypracowała już własny, kompletnie unikatowy styl walk. Jest panem swojego ciała i ma nad nim pełną kontrolę, co pozwala jej wykonywać niesamowite, wręcz abstrakcyjne akrobacje. Sztuka walki wręcz przerasta zwykłe rozumowanie - postać, która osiągnęła ten poziom jest w stanie wyczuć "morderczą intencję" postaci, które chcą je zaatakować.

  • Poziom arcymistrzowski (S) - Postać o tym poziomie osiągnęła apogeum swoich umiejętności. Ciało nie ma dla niej tajemnic, a nawet uderzenia wyglądające na nieszkodliwe są potencjalnie zabójcze. Wyprowadzane ataki nawet dla bardziej zaawansowanych wyglądają jak magia. Umiejętności akrobatyczne są wręcz legendarne.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Atrybut: Hakuda
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Reiryoku ::  :: ENCYKLOPEDIA :: Ogólne zasady gry-
Skocz do:  






BlackButler

HogwartDream