Reiryoku
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Atrybut: Hakuda

Go down 
AutorWiadomość
Varagarv
Wesoły Morderca
Varagarv


Liczba postów : 287
Join date : 03/07/2014

Atrybut: Hakuda Empty
PisanieTemat: Atrybut: Hakuda   Atrybut: Hakuda EmptySob Maj 30, 2015 7:44 pm

Hakuda (z jap. Białe Uderzenia)
Jest to atrybut odpowiadający za walkę wręcz, posługiwanie się bronią improwizowaną, a także jej ogólną sprawność motoryczną;

Jest odpowiedzialny za:

  • umiejętności walki wręcz - siłę, skuteczność i szybkość ataków;
  • umiejętności walki Zanpaktou w formie uwolnionej (gdy jest w postaci broni używającej tej umiejętności typu kastet/rękawica);
  • umiejętności akrobatyczne postaci;
  • zręczność postaci (wraz z Zanjutsu; pod uwagę bierze się atrybut o wyższym poziomie);
  • czas reakcji na ataki przeciwnika (wraz z Zanjutsu; pod uwagę bierze się atrybut o wyższym poziomie);
  • w ograniczonym stopniu czytanie ruchów przeciwnika (wraz z Zanjutsu; pod uwagę bierze się atrybut o wyższym poziomie);
  • umiejętność posługiwania się łukiem u Quincy. Tj. celnością oraz wykonywania różnych skomplikowanych manewrów.


Opis poziomów:
  • Poziom uczniowski (E) - Postać zna podstawowe zagadnienia z zakresu walki bez broni, słyszała też, że ponoć istnieje coś takiego jak akrobacje w walce. Istnieje jednak spora szansa, że podczas starcia szybciej połamie siebie, niż przeciwnika.

  • Poziom podstawowy (D) - Postać potrafi wykonywać podstawowe manewry z zadowalającą skutecznością. Przewroty i gwiazdy nie stanowią dla niej problemu.

  • Poziom zaawansowany (C) - Postać, która osiągnęła ten poziom ma świadomość swojego ciała nawet w trudnych warunkach i potrafi efektywnie wykonywać techniki, które sobie zaplanuje. Wie również, jak uderzyć, by zabolało. Fikołki i zaawansowane akrobacje łatwo jej przychodzą. Potrafi korzystać z większości technik Hakudy a także tworzyć własne.

  • Poziom biegły (B) - Postać, która opanowała ten poziom, świetnie zna własne ciało i przeróżne techniki. Podniebne akrobacje nie są już dla niej problemem, a wyuczone kombinacje zastępuje równie skuteczna, a mniej przewidywalna improwizacja. Ciosy stają się równie zabójcze co te bronią. Postać umie przewidzieć ruchy postaci o słabej technice sztuk walki (Zanjutsu/Hakuda na poziomie D).

  • Poziom mistrzowski (A) - Postać na tym poziom wypracowała już własny, kompletnie unikatowy styl walk. Jest panem swojego ciała i ma nad nim pełną kontrolę, co pozwala jej wykonywać niesamowite, wręcz abstrakcyjne akrobacje. Sztuka walki wręcz przerasta zwykłe rozumowanie - postać, która osiągnęła ten poziom jest w stanie wyczuć "morderczą intencję" postaci, które chcą je zaatakować.

  • Poziom arcymistrzowski (S) - Postać o tym poziomie osiągnęła apogeum swoich umiejętności. Ciało nie ma dla niej tajemnic, a nawet uderzenia wyglądające na nieszkodliwe są potencjalnie zabójcze. Wyprowadzane ataki nawet dla bardziej zaawansowanych wyglądają jak magia. Umiejętności akrobatyczne są wręcz legendarne.
Powrót do góry Go down
 
Atrybut: Hakuda
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Atrybut: Zanjutsu
» Atrybut: Reiryoku
» Atrybut: Hohō

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Reiryoku ::  :: ENCYKLOPEDIA :: Ogólne zasady gry-
Skocz do:  






BlackButler

HogwartDream