Reiryoku
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Atrybut: Zanjutsu

Go down 
AutorWiadomość
Varagarv
Wesoły Morderca
Varagarv


Liczba postów : 287
Join date : 03/07/2014

Atrybut: Zanjutsu Empty
PisanieTemat: Atrybut: Zanjutsu   Atrybut: Zanjutsu EmptySob Maj 30, 2015 7:42 pm

Zanjutsu (z jap. Szermierka)
Jest to atrybut odpowiadający za używanie przez postacie konwencjonalnej broni białej - mieczy, toporów i innych - ze szczególnym wyróżnieniem Zanpakotu.

Jest odpowiedzialny za:
  • siłę, skuteczność i szybkość ataków bronią;
  • umiejętność obrony posługując się bronią;
  • zręczność postaci (wraz z Hakudą; pod uwagę bierze się atrybut o wyższym poziomie);
  • czas reakcji na ataki przeciwnika (wraz z Hakudą; pod uwagę bierze się atrybut o wyższym poziomie);
  • w ograniczonym stopniu czytanie ruchów przeciwnika (wraz z Hakudą; pod uwagę bierze się atrybut o wyższym poziomie);


Uwaga! Atrybut Zanjutsu odnosi się do naturalnej broni, którą posługuje się postać. Jeśli ktoś uczył się zawsze walki kataną, to po dostaniu do rąk kosy nie będzie w stanie się nią tak samo efektywnie posługiwać - wszelkie próby walki nową bronią traktuje się, jakby użytkownik był słabszy o jeden poziom w Zanjutsu. Wyjątek stanowi uwolniona forma Zanpaktou.
Po osiągnięciu poziomu arcymistrzowskiego (5) postać potrafi równie skutecznie władać każdą bronią konwencjonalną.


Opis poziomów:
  • Poziom uczniowski (E) - Postać wie, która część broni jest ostra. Zna podstawowe zagadnienia dotyczące jej używania.

  • Poziom podstawowy (D) - Postać nieźle radzi sobie z prostymi technikami, potrafi też zrobić kuku przeciwnikom bez narażania się na pocięcie się przez samą siebie. Wciąż przed nią sporo pracy.

  • Poziom zaawansowany (C) - Postać, która opanowała ten poziom, potrafi szybko i precyzyjnie wykonywać podstawowe ataki, a także liznęła paru zaawansowanych technik. Zna mocne, jak i słabe strony swojej broni, i potrafi ją efektywnie wykorzystać.

  • Poziom biegły (B) - Wyprowadzane, wyuczone ataki są zastępowane przez równie skuteczną, a mniej przewidywalną improwizację. Rodzić zaczyna się własny, unikatowy styl walki. Postać umie przewidzieć ruchy postaci o słabej znajomości sztuk walki (Zanjutsu/Hakuda na poziomie podstawowym (D)).

  • Poziom mistrzowski (A) - Styl walki staje się wizytówką postaci - jest on pełny, indywidualny i nieprzewidywalny, a przy tym śmiercionośny. Broń jest przedłużeniem ręki postaci, która wkracza na najwyższy poziom wtajemniczenia w posługiwaniu się nią. Sztuka władania bronią przerasta zwykłe rozumowanie - postać, która osiągnęła ten poziom jest w stanie wyczuć "morderczą intencję" postaci, które chcą je zaatakować.

  • Poziom arcymistrzowski (S) - W tym momencie kunszt posługiwania się orężem osiąga swoje apogeum. Jego ostrze - czy też inny rodzaj broni - sieje śmierć w sposób niezwykle efektywny. Siła, szybkość i skomplikowanie wykonywanych manewrów jest niesamowita.
Powrót do góry Go down
 
Atrybut: Zanjutsu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Atrybut: Reiryoku
» Atrybut: Hakuda
» Atrybut: Hohō

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Reiryoku ::  :: ENCYKLOPEDIA :: Ogólne zasady gry-
Skocz do:  






BlackButler

HogwartDream