Reiryoku
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Quincy

Go down 
AutorWiadomość
Varagarv
Wesoły Morderca
Varagarv


Liczba postów : 287
Join date : 03/07/2014

Quincy Empty
PisanieTemat: Quincy   Quincy EmptySob Maj 30, 2015 9:48 pm

Quincy YxUD4zo

Quincy (z jap. Mistrzowie Zniszczenia) – ludzie obdarzeni zdolnością do widzenia duchów, w tym hollowów, oraz manipulacji cząstkami duchowymi. Ich zdolności są dziedziczne. Są też nazywani Niszczycielami, albo, mniej poprawnie, Łucznikami.


CHARAKTERYSTYKA

Organizacja zrzeszająca ludzi zdecydowanych by walczyć z pustymi, często nawet za cenę własnego życia. Łucznicy z zasady należą do grona osób bardzo honorowych i dumnych. Nie posiadają oni dużych zasobów reiryoku, energię duchową czerpią z otoczenia, co czyni ich potężniejszymi na obszarach Hueco Mundo i Soul Society, które w całości zbudowane są z cząstek energii duchowej. Ich główną bronią jest łuk, jednak potrafią zrobić dobry użytek z fiolek wypełnionych duchową energią, zwanych gintō. Większe grupy quincy trenują pod nadzorem najsilniejszego z danej społeczności, tym samym zacieśniając więzy łączące poszczególne jednostki w zorganizowaną społeczność. Samotnicy muszą radzić sobie sami, często przez długi czas doskonaląc swoje umiejętności, ignorując przy tym krew cieknącą z katowanych palców i zmęczenie. Ci żyjący w odosobnieniu, by przetrwać, muszą wznosić się powyżej tych, którzy mogą bezpiecznie spać pod czujnym okiem starszych. Celem doskonalenia umiejętności jest wyplenienie złych dusz poprzez ich nieodwracalne zniszczenie. Nie każdy może zostać jednym z łuczników, szansę na to mają wyłącznie potomkowie innych quincy.

Quincy Z4RseBX
(Krzyż Quincy rodziny Di Schwerin)

Di Schwerin - to ród Quincy o ponad czterystu-letniej tradycji, wywodzący się z okolic Hannoveru. Przez lata ramię w ramię wraz z innymi rodzinami tępili zastępy hollow oraz sprzeciwiającymi się temu shinigami. Byli również przeciwnikami sojuszu z bogami śmierci, który w końcu skończył się wielką masakrą Mistrzów Zniszczenia. Śmierć nie ominęła również Di Schwerinów, którzy stanęli w szranki przeciwko shinigami, lecz ponieśli oni klęskę, a niedobitki rozpierzchły się we wszystkie strony świata. Jednak to nie tak, że ród Di Schwerin wymarł, został po prostu zapomniany, a nieliczni, którzy przetrwali, w dalszym ciągu pielęgnowali swe 'rzemiosło' w ukryciu, odbudowując dawną świetność. Dopiero dosyć niedawno postanowili wyjść z ukrycia.
Liczni niemal jak niegdyś, ze świeżą krwią i nowymi technikami eksterminacji pustych, postanowili wyjść na 'arenę' i stanąć na równi wraz z innymi frakcjami, robiąc to, do czego zostali stworzeni - do zabijania pustych.
Aktualną głową rodziny jest Moritz Di Schwerin.


HIERARCHIA

W rodzinie Quincy nie ma rang, które świadczą o piastowanym stanowisku jak w przypadku Shinigami, czy też rang, które widzimy u Fullbringerów. Quincy to jedna wielka rodzina, której przewodzi najsilniejszy z wojowników, czyli 'głowa rodziny'. Ma on do dyspozycji, zależnie od swoich chęci, od jednego do nawet kilku 'starszych', którzy służą mu dobrą radę i niekiedy zarządzają rodziną pod nieobecność głowy rodu.
Nie mniej, nieformalnie istnieją rangi, które zostały 'zapożyczone' od Wandenreich (z niem. Niewidzialne Imperium) i które są używane w celach lepszego rozeznania się wśród siły wojowników. A są to:

  • Soldat (z niem. Żołnierz; z jap. Święty Żołnierz) - jest to ranga, która przysługuje zwykłym, najsłabszym Quincy w rodzinie. Jest to odpowiednik dywizjonisty u shinigami oraz numero u arrancarów itd.
  • Jagdarmee (z niem. Armia Łowców; jap. Korpus Łowców) - to odpowiednik oficerów oraz analogów z innych ras. Są to Quincy wyspecjalizowani w bezszelestnym tropieniu i anihilacji hollow. Można ich wręcz nazwać asami wśród 'asasynów', których specjalnością jest polowanie na swe ofiary.
  • Krieger des Lichts (z niem. Wojownik Światła; z jap. Święty Wojownik Światła) - elitarni wojownicy, którzy wybili się ponad innych pod względem opanowania kontroli reiryoku i cząsteczek duchowych. To oni w głównej mierze zajmują się szkoleniem i pomaganiem pozostałym Quincy ze względu na swe doświadczenie i siłę. Są jednocześnie odpowiednikiem rangi porucznika u shinigami.
  • Stern Ritter (z niem. Gwiezdni Rycerze; z jap. Zespół Gwiezdnych Rycerzy Krzyża) - czyli najlepsi z najlepszych, odpowiednicy kapitanów i analogów z innych ras. Są to jednostki o nieprzeciętnej sile, którzy sztukę niszczenia hollow opanowali do perfekcji i mogą się mierzyć z równie silnymi przeciwnikami z innych ras, mimo, że w dalszym ciągu posiadają kruche, ludzkie ciała. To oni najczęściej przewodzą w boju resztą Quincy i mimo, że jest ich niewielu, to z ich siłą trzeba się liczyć.




BROŃ

Podstawową bronią wszystkich Quincy jest ich broń duchową, którą wytwarzają z reishi. Może ona przyjąć dowolny kształt, jednak najefektywniejszy i najsilniejszy na samym początku jest łuk, który wyglądem może się różnić i dla każdego Quincy przyjmuje on inny kształt, jednak nie odbiegając od kanonu samego 'łuku'. Do wytworzenia duchowej broni jest potrzebny 'Krzyż Quincy', który zbiera cząsteczki duchowe z otoczenia i formuje je w docelową broń.

EKWIPUNEK

Cytat :
    Mekkyaku Jūji (z jap. Krzyż Destrukcji) - to nic innego jak wisiorek w kształcie krzyża, który Quincy zawsze ma przy sobie i przy jego pomocy wytwarza swą broń duchową. Kształt jak i rozmiar są dla każdego inne, jednak nigdy nie wybiegający poza 'ramy', które pozwalają go nosić, gdzieś na ciele i żeby ten w żaden sposób nie przeszkadzał użytkownikowi.

    Seele Schneider (z niem. Żniwiarz Dusz; z jap. Krawiec Dusz) - jest bronią, która w stanie spoczynku przypomina metalową rękojeść z zaczepem u końcu. Jednak w chwili jego 'uruchomienia', ten zaczyna absorbować reishi z otoczenia, przekazując je walczącemu Quincy oraz formując ostrze, które na myśl przywodzi 'miecz świetlny jedi'. Seele Schneider działa na zasadzie piły łańcuchowej, którego ostrze obraca się z częstotliwością 3.000.000 razy na sekundę. Dzięki temu w chwili kontaktu z jakimś przedmiotem, bądź ciałem, rozszarpuje jego cząsteczki i pozwala na efektywniejsze ich absorbowanie.
    Broń ta ma trzy zastosowania, po pierwsze: wchłania reishi z otoczenia, ciał przeciwników oraz ich technik opartych na reiatsu, po czym przekazuje je swojemu właścicielowi, wzmacniając go. Po drugie: może być on użyte do walki w zwarciu, używając go jak najzwyklejszego miecza, z tym, że tu dochodzi możliwość kradnięcia reishi. Po trzecie: może być użyty jako strzała do łuku Quincy. Dzięki prędkości, która nadajemy wystrzeliwując go z łuku oraz faktu, że działa jak piła łańcuchowa, która rozluźnia wiązania między cząsteczkami duchowymi, może narobić poważnych szkód, przebijając się przez naprawdę silne defensywy.
    Seele Schneider jest również wymagany do użycia techniki Sprenger.
    Uwaga! Uzyskanie Seele Schneider jest możliwe dopiero od odpowiednika rangi Oficerskiej. Wydaje je któryś z npc rodu Quincy u którego również możemy uzupełnić zapas. Zawsze jest ich 5.

    Gintō (z jap. Srebrne Tuby) - to niewielki, 5 centymetrowy pojemniczek z oznaczeniem krzyża Quincy, w którym przechowuje się reiryoku w stanie płynnym. Gintō same w sobie są niegroźne, jednak potrzebne są one wykonania 'zaklęć', które są odpowiednikiem kidou u shinigami. Tu również mamy do czynienia z krótką inkantacją/formułką oraz nazwą zaklęcia, jednak nie jest to regułą. Następnie po uwolnieniu zawartości tubki, uzyskujemy docelowy efekt.

    Przynęta na Hollowy - to niewielki przedmiot w kształcie 'tabletki/dysku', który po rozkruszeniu działa jak przynęta, która przywołuje słabych pustych. Efekt jest różny, w jednym przypadku zostanie 'zwabionych' kilku pustych, a niekiedy nawet i całe zastępy, które lgną do lokacji niczym wygłodniałe bestie. Dlatego też przedmiot ten jest zakazany i bezpodstawne użycie srogo karane. Tylko kilku Quincy ma dostęp do przynęty, a jeszcze mniej wie jak je wykonać.

    Sanrei Shutō (z jap. Duchowa Rękawica Rozproszenia) - jest to potężny artefakt, który zwiększa moce Quincy, jednak wymaga to od niego umiejętności, a trening jest niezwykle wymagający.
    Wygląd oraz rozmiar jest różny dla każdego Quincy, jednak mają jedną cechę wspólną - krzyż rodu Quincy. Po opanowaniu rękawicy do perfekcji, Quincy zyskuje nowy wygląd łuku, który niekiedy przyjmuje formę zbliżoną do łuków zrobionych z materiału metalicznego, jednak nie jest to regułą. Ponadto zyskuje on na sile ataków i w kontroli reiryoku.
    W momencie opanowania Sanrei Shutō, rękawica staje się integralną częścią nas i nie można jej zdjąć. Albo inaczej, jest możliwość jej zdjęcia, dzięki czemu zyskujemy ogromną moc, jednak obarczoną ogromnym kosztem. Nazywa się to 'Quincy: Letzt Stil'. Jest jeszcze jedna technika, udoskonalona wersja Letzt stil i nazywa się 'Quincy: Vollständig'.
    Uwaga! Uzyskanie własnej rękawicy Sanrei jest możliwe dopiero od odpowiednika rangi Oficerskiej oraz 6 miesięcy aktywnej gry na tej randze.


TECHNIKALIA RASOWE

Cytat :
    Absorpcja i władanie reiryoku - Quincy są znakomicie zaznajomieni z reiryoku. Wyczuwają je znacznie lepiej niż inne frakcje, co czyni z nich świetnych tropicieli. Ponadto potrafią je kontrolować i formować z niego różnorakie przedmioty (nie tylko łuk i strzały, jednak te są im wpajane od dziecka, co powoduje, że formowanie czego innego może być trudne i męczące, co jednak nie znaczy, że niemożliwe). Ze względu na to, że ich własne reiryoku nie jest większe niż zwykłych ludzi, są zdolni pobierać je z otoczenia.

    Hirenkyaku (z jap. Boski Krok) - odpowiednik sonido, shunpo, czy też full step. Innymi słowy technika do szybkiego przemieszczania się (Hohou). Quincy dzięki możliwości manipulacji reishi, wytwarza pod stopami 'twardy grunt', dzięki któremu może się po nim 'ślizgać'.
    Jednak zastosowanie tej techniki nie ogarnicza się tylko do samego użytkownika, może on również tworzyć platformy zdolne pomieścić więcej niż jedną osobę. I dzięki niej trasnportować ich w dowolne, wybrane przez siebie miejsce. Z tym, że wiadomo - im większy ciężar, tym wolniej się poruszamy. Wymaga to jednak wprawy w posługiwaniu się reiryoku jak i odpowiedniej ilości reishi wokół.

    Blut (z niem. Krew; z jap. Krwawa Szata) - technika, którą Quincy stosują do ofensywy jak i defensywy. Łucznicy za jej pomocą wprowadzają do swojej krwi reishi, wzmacniając tym samym atak i obronę. Jednak technika ma pewną słabość - do ofensywy, albo defensywy używa się dwóch odmiennych układów Reishi, przez co nie można używać ich jednocześnie. Innymi słowy jeśli użyjemy defensywnego Blut, musimy go wpierw 'wyłączyć', by następnie użyć ofensywnego.
    • Blut Vene (z niem. Krew Żylna; z jap. Nieruchoma/Trwała Krwawa Szata) - czyli Blut w wersji defensywnej. W trakcie jej używania, na całym ciele użytkownika pojawiają się wzory, które niejako przypominają układ użył. Wtedy też wytrzymałość użytkownika jest wzmocniona i przypomina Hierro Arrancarów.
    • Blut Arterie (z niem. Krew Tętnicza; z jap. Ruchoma Krwawa Szata) - czyli Blut w wersji ofensywnej. Daje ogromną siłe fizyczną, dzięki której możemy wyrządzić swojemu przeciwnikowi znaczne szkody.
    • Blut Vene Anhaben (z niem. Nosić Krew Żylną; z jap. Tarcza Nieruchomej/Trwałej Krwawej Szaty) - to niejako rozszerzona wersja Blut Vene. Tu również ciało użytkownika zostaje pokryte wzorami układy żylnego, lecz tym razem nie ciało użytkownika jest chronione, lecz wszystko wokół niego. Blut Vene Anhaben wytwarza sferę wokół użytkownika, która pochłania ataki przeciwników i rozszerza się, zwiększając tym samym chroniony obszar. Zaś to użytkownik decyduje, co może przejść przez 'tarczę', a co nie.
      Uwaga! Nauka Blut Vene Anhaben możliwa dopiero od poziomu A w atrybucie reiryoku.


    Ransōtengai (z jap. Szalona Szata Niebiańskiej Marionetki) - rzadka i niezwykle trudna do opanowania technika, dzięki której Quincy może poruszać swoim ciałem, jeśli okoliczności losu mu na to pozwalają. Dzieje się tak, gdyż Ransōtengai używa cienkich nici z energii duchowej, które oplatają kończynę, bądź całe ciało i połączone one są bezpośrednio z mózgiem użytkownika. A więc jeśli ciało zostało sparaliżowane na wskutek wypadku, bądź jakiejś trucizny, albo kości zostały doszczętnie strzaskane, Quincy dzięki tej technice ma możliwość poruszania ciałem nawet jeśli jest to niemożliwe. I robi to w sposób, w który pozwala używać ciała z najlepszą efektywnością.
    Uwaga! Nauka możliwa dopiero od poziomu B w atrybucie reiryoku.

    Quincy: Letzt Stil (z niem. Ostatni Styl; z jap. Mnich Destrukcji: Finalna Forma) - ''(...) gdy zdejmiesz tą rękawicę, na chwilę posiądziesz ogromną moc, ale po tym przypływie mocy z pewnością stracisz moce Quincy.'' Letzt Stil jest techniką, która aktywuje się w chwili zdjęcia rękawicy Sanrei. Gdy użytkownik tego dokona, jego ciało zostanie wypełnione ogromną ilością energii, która zwiększa umiejętności Quincy kilkukrotnie. Ponadto wygląd używające zostaje zmieniony, jednak dla każdego jest on inny. Do tego zostaje on obdarzony skrzydłami z energii duchowej na których może się wznieść w przestworza i które zwiększają szybkość Hirenkyaku.
    W tej formie absorpcja reishi jest wzmocniona, dzięki czemu dosłownie w kilka chwil może uformować potężną strzałę, którą po chwili poczęstuje przeciwnika.
    Jest to niezwykle potężna technika, lecz ma swoją cenę - nie dość, że trwa krótko (choć dla każdego ten okres jest różny; silniejsze jednostki mogą dłużej utrzymać 'finalną formę', jednak systematycznie tracąc na sile), to na końcu użytkownik traci swoje moce Quincy.
    Uwaga! Technikę uzyskujemy z chwilą opanowania rękawicy Sanrei.

    Quincy: Vollständig (z niem. Kompletny Quincy; z jap. Mnich Destrukcji: Kompletna Święta Forma) - jest to ulepszona technika Letzt Stil, w której również Quincy zdejmuje rękawice Sanrei w celach zdobycia większej mocy. I tak jak w poprzedniczce, wygląd użytkownika ulega zmianie, zostaje obdarzony parom skrzydeł oraz zyskuje nowy wygląd łuku (który praktycznie może przyjąć każdą formę), który jest kilkukrotnie silniejszy niż ten 'podstawowy'.
    Siła, szybkość, wytrzymałość oraz absorpcja reishi zostaje zwiększona, dzięki czemu użytkownik może walczyć na równi z potężnymi przeciwnikami. A ponadto absorbować cząsteczki duchowe dosłownie ze wszystkiego, łącznie z ciał i technik innych.
    Jak było wspomniane na początku, Vollständig jest ulepszoną wersją, a co za tym idzie - czas jej trwania jest wydłużony, choć jest to zależne od każdego użytkownika. Ale co najważniejsze - Quincy nie traci swoich mocy po wyczerpaniu limitu techniki, tak jak to jest w przypadku Letzt Stil. Rzecz jasna potrzebuje czasu, by móc ponownie użyć tej potężnej techniki.

    • Sklaverei (z niem. Niewolnictwo; z jap. Święty Niewolnik) - to technika bazująca na podstawowych umiejętnościach Quincy do pochłaniania cząsteczek duchowych, która pozwala na całkowite podporządkowanie sobie reishi z otoczenia. Wykorzystując tę technikę, użytkownik jest w stanie podporządkować sobie każdą cząsteczkę duchową i ją wchłonąć, zyskując tym samym atuty 'wchłoniętego'. Innymi słowy, gdy wchłonie reishi jakiegoś Arrancara w ressurectio, bądź hollowa, zyskuje jego ogon, zęby, wielką umięśnioną rękę, mogac korzystać z tej siły.



    Heizen (z niem. Ogrzewanie; z jap. Święte Ugryzienie) - Po rzuceniu jednego gintou w przeciwnika, użytkownik wypowiada inkantację, po czym na wroga spada szary prostopadłościan. Zaklęcie jest na tyle silne, że może urwać rękę hollow klasy Menos.
    Inkantacja: Czuj gniew walki i zaakceptuj ten święty kielich - Heizen!


    Gritz (z jap. Konstrukcja Pięciu Więzi) - Po rzuceniu jednego gintou w przeciwnika, użytkownik wypowiada inkantację, po czym wroga otacza swoisty 'sarkofag' z wyrytym znakiem Krzyża Quincy, który unieruchamia go.
    Technika wymaga jednej ampułki gintou, lecz nic nie stoi na przeszkodzie, by użyć ich więcej dla zwiększenia efektu.
    Inkantacja: Srebrzysty bicz opada na pięciorękie skalne łoże - Gritz!

    Wolke (z niem. Chmura; z jap. Zielony Kielich) - Po rzuceniu jednej gintou w ziemię, tworzy się eksplozja. Zaklęcia można użyć w różny sposób - do złagodzenia upadku z dużej wysokości, bądź po prostu do zaatakowania wroga, zadając mu wybuchem obrażenia, niewielkie, bo niewielkie, ale wystarczające, by np. odwrócić jego uwagę.
    Technika wymaga jednej ampułki gintou, lecz nic nie stoi na przeszkodzie, by użyć ich więcej dla zwiększenia efektu.
    Inkantacja: Nachyl czarę ku zachodowi - Wolke!

    Sprenger (z niem. Eksplozja; z jap. Krąg Trawy Zniszczenia) - Do użycia tej techniki jest potrzebne 5 Seele Schneiderów, aby utworzyć pieczęć w kształcie pięciokąta, która po aktywacji tworzy wybuch w zasięgu swojego pola. Jeśli osoba stoi w środku pieczęci, to zostaje ona unieruchomiona energią, emitującą z pięciu wbitych mieczy. Po wylaniu energii duchowej z gintou na jeden Seele Schneider, niebieska energia leci w stronę środka pieczęci z każdego miecza, po czym eksplozja zaczyna się od punktu środkowego, po czym rozszerza się, aż do swoich granic.
    Inkantacja: Brak.

    Glanz (z niem. Błysk) - Technika polegająca na wykorzystaniu zawartego w fiolce reiasu do uzyskania silnego błysku, mogącego oślepić przeciwnika. Wymaga jednej fiolki, lecz można użyć ich więcej, by wzmocnić efekt.
    Inkantacja: Stop uścisk nocy - Glanz!

    Knall (z niem. Huk) - Technika o dość skomplikowanej zasadzie działania. Polega na wywarciu bardzo potężnego nacisku między skroplonymi cząsteczkami energii duchowej, które rozsadzają naczynie i roznoszą po okolicy potężny huk. Wymaga jednej fiolki, ale można skorzystać z większej ilości.
    Inkantacja: Rozbij skorupę grzmiącej fiolki - Knall!

    Götterspeise (z niem. Galareta) - Atak pozwalający zwiększyć objętość zamkniętego reiatsu i zamienić je w lepką substancję. Jedna lub więcej fiolek.
    Inkantacja: Okryj swymi delikatnymi rękoma - Götterspeise!


Początkującemu Quincy przysługują:

  • Własny krzyż Quincy.
  • Własny, niepowtarzalny łuk z 3 technikami do niego, bądź 2 właściwościami stałymi. Możliwa kombinacja: 2 techniki i 1 właściwość stała; poprzez techniki rozumiemy szeroko pojęte właściwości, które mogą mieć strzały[np. eksplodujące strzały, zamrażające, ogniste etc.] - to samo tyczy się właściwości, lecz w tym przypadku efekt jest stały/niezmienny i dotyczy samego łuku i jego możliwości [np. Ginrei Kojaku Uryuu, który potrafił wystrzelić 1200 na raz];
  • Pięć gintō, których zapas można uzupełnić u npc swojego rodu;
  • Absorpcja i władanie reiryoku;
  • Znajomość technik Heizen, Gritz, Wolke, Glanz, Knall i Götterspeise.
Powrót do góry Go down
 
Quincy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Reiryoku ::  :: ENCYKLOPEDIA :: Rasy-
Skocz do:  






BlackButler

HogwartDream