Reiryoku
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Atrybuty: Podstawy systemu

Go down 
AutorWiadomość
Varagarv
Wesoły Morderca
Varagarv


Liczba postów : 287
Join date : 03/07/2014

Atrybuty: Podstawy systemu Empty
PisanieTemat: Atrybuty: Podstawy systemu   Atrybuty: Podstawy systemu EmptySob Maj 30, 2015 10:03 pm

Uwaga!Choć atrybuty przedstawiają siłę postaci na papierze, tak naprawdę to posty - to w jakim stylu je piszemy, czy robimy to dobrze czy źle - mają największy wpływ na wpływ na nasze umiejętności.


Siła, doświadczenie i umiejętności każdej postaci na forum są opisane przez cztery atrybuty.

Są to:
- Reiryoku (霊力) (z jap. Moc Duchowa): atrybut odpowiadający za ilość posiadanej energii duchowej, umiejętności jej kontroli oraz Kidou u Shinigami/Hierro u Arrancarów;
- Hohou (歩法) (z jap. Sztuka Szybkich Kroków): atrybut odpowiadający za technikę Błyskawicznych Kroków postaci - odpowiednio Shunpo dla Shinigami i Sonido dla Arrancarów - oraz ich zwinność;
- Zanjutsu (斬術) (z jap. Szermierka): atrybut odpowiadający za używanie przez postacie konwencjonalnej broni białej - mieczy, toporów i innych - oraz dystansowej, ze szczególnym wyróżnieniem Zanpaktou;
- Hakuda (白打) (z jap. Białe Uderzenia): atrybut odpowiadający za walkę wręcz, posługiwanie się bronią improwizowaną, a także ogólną sprawność motoryczną

Każdy z tych czterech atrybutów ma 6 poziomów rozwinięcia, określających indywidualne zdolności postaci w danej dziedzinie.

Są to:
  • Poziom uczniowski (E) - Poziom opanowania danej zdolności odpowiadający nowo narodzonemu Arrancarowi/Shinigami świeżo po akademii.
  • Poziom podstawowy (D) - Poziom opanowania danej zdolności odpowiadający przeciętnemu Numerosowi z Las Noches/członkowi jednego z Trzynastu Oddziałów Obronnych Soul Society.
  • Poziom zaawansowany (C) - Poziom opanowania danej zdolności odpowiadający przeciętnemu członkowi Exequias z Las Noches/oficerowi jednego z Trzynastu Oddziałów Obronnych Soul Society.
  • Poziom biegły (B) - Poziom opanowania danej zdolności odpowiadający przeciętnemu członkowi Real Guardy z Las Noches/porucznikowi jednego z Trzynastu oddziałów Soul Society.
  • Poziom mistrzowski (A) - Poziom opanowania danej zdolności odpowiadający przeciętnemu Espadzie z Las Noches/kapitanowi jednego z Trzynastu Oddziałów Obronnych.
  • Poziom arcymistrzowski (5) - Poziom opanowania danej zdolności odpowiadający... Nikomu. Postać o tym poziomie danego atrybuty jest prawdziwą legendą w swojej dziedzinie.


Uwaga!ATRYBUTY SĄ PORÓWNANE DO ŚREDNICH ZDOLNOŚCI PRZEDSTAWICIELI POSZCZEGÓLNYCH RANG, LECZ ROZWIJANIE ICH NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z AWANSAMI!

KAŻDA NOWA POSTAĆ ZACZYNA Z POZIOMEM UCZNIOWSKIM (E) WE WSZYSTKICH ATRYBUTACH!



By rozwinąć dany atrybut, postać musi przechodzić treningi oraz zaliczać aktywności potrzebny do danej rangi.


Wymagania na poszczególne rangi danego atrybutu:
  • Poziom uczniowski (E):
    SPECJALNE: Każda postać posiada go we wszystkich atrybutach na początku gry.
  • Poziom podstawowy (D):
    SPECJALNE: By osiągnąć poziom podstawowy dana postać nie musi trenować danego atrybuty, ani zaliczać aktywności fabularnych. Wystarczy, że w kompleksowy sposób użyje go na fabule (np. w walce-sparingu lub popisując się przed kolegami z oddziału), wykazując przy tym zrozumienie zasad nim rządzących. Wtedy wystarczy udać się do administracji, a ta to sprawdzi i nada poziom podstawowy atrybutu/udzieli wskazówek co poprawić, by go osiągnąć.
  • Poziom zaawansowany (C):
    • posiadanie poziomu podstawowego (D) w danym atrybucie;
    • przebycie dwóch treningów wymaganego atrybutu;
    • zaliczenie jednej aktywności fabularnej, wymagającej danego atrybutu;

  • Poziom biegły (B):
    • posiadanie poziomu zaawansowanego (C) w danym atrybucie;
    • dwa inne atrybuty muszą być odpowiednio na poziomie co najmniej zaawansowanym (C) i podstawowym (D) [Przykład: By zdobyć poziom biegły (B) w Reiryoku trzeba mieć np. Hakudę na poziomie zaawansowanym (C) i Zanjutsu na poziomie podstawowym (D)];
    • przebycie dwóch treningów w danym atrybucie;
    • zaliczenie dwóch aktywności fabularnych, wymagających danego atrybutu;

  • Poziom mistrzowski (A):
    • posiadanie poziomu biegłego (B) w danym atrybucie;
    • trzy inne atrybuty muszą być odpowiednio na poziomie co najmniej biegłym (B), zaawansowanym (C) i podstawowym (D) [Przykład: By zdobyć poziom mistrzowski (A) w Reiryoku trzeba mieć np. Hakudę na poziomie biegłym (B), Zanjutsu na poziomie zaawansowanym (C) i Houhou na poziomie podstawowym (D)];
    • przebycie dwóch treningów w danym atrybucie;
    • zaliczenie dwóch aktywności fabularnych, wymagających danego atrybutu;

  • Poziom arcymistrzowski (S):
    • posiadanie poziomu mistrzowskiego (A) w danym atrybucie przez co najmniej 12 miesięcy aktywnej gry;
    • posiadanie poziomu mistrzowskiego (A) dowolnym innym atrybucie;
    • przebycie specjalnego Eventu przeprowadzanego przez administrację, na którym można zginąć/zostać trwale okaleczonym;


Kolejność przechodzenia treningów/zaliczania aktywności jest dowolna.
Powrót do góry Go down
 
Atrybuty: Podstawy systemu
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Atrybuty: Specjalizacja
» Podstawy - fabuła od mangi, aż do dziś

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Reiryoku ::  :: ENCYKLOPEDIA :: Ogólne zasady gry-
Skocz do:  






BlackButler

HogwartDream