Temat: Treningi i aktywności fabularne Sob Maj 30, 2015 10:05 pm
TRENINGI:
Zasady:
przeprowadzane przez postać, która przerasta naszą w trenowanym atrybucie;
po skończeniu są wpierw zatwierdzane przez prowadzącego, a potem przez administrację, która może zatwierdzić trening lub też nie;
istnieje możliwość przeprowadzenia samodzielnego treningu, który nie wymaga obecności prowadzącego o wyższym poziomie atrybutu i jest zatwierdzany przez samą administrację;
użytkownicy nie są ograniczeni do trenowania jedynie atrybutów/Kidou;
na jednym treningu można trenować tylko jeden z 4 atrybutów;
Limit treningów:
Każda rasa ma limit 4 treningów na jedną sesję treningową.
AKTYWNOŚCI FABULARNE
Zasady:
są to zdarzenia na fabule, nie będące treningiem, a wymagające użycia danego atrybutu;
aktywnością fabularną może być misja (mini-event), event lub walka (nie sparingowa, lecz z obecnością sędziego);
aktywność może dotyczyć pojedynczego atrybutu (gdy np. cała walka odbywa się jedynie przy pomocy Zanjutsu), lub wszystkich naraz (event)
samo użycie danej umiejętności na evencie/w walce/misji nie jest równoznaczna z zaliczeniem aktywności fabularnej;
za aktywność fabularną można też uznać trenowanie innych postaci przez naszą postać/pomoc w ich rozwoju - ocenia to administracja;
aktywność fabularna, gdy rozwinięta, może dotyczyć nawet wszystkich atrybutów naraz (to znaczy, że np. podczas jednego eventu można "zaliczyć" aktywność fabularną dla wszystkich 4 atrybutów, ale nie np. 2 do Zanjutsu - wyjątkiem są duże, rozbudowane eventy);
Limity aktywności fabularnych:
brak;
INNE TRENINGI
Samodzielne Treningi: Postać posiadająca specjalizację w danej atrybucie może próbować trenować ją samodzielnie, bez udziału postaci o większych zdolnościach. Zasady tego treningu różnią się zależnie od poziomu, o który stara się postać:
Poziom uczniowski (E): nie dotyczy.
Poziom podstawowy (D): nie dotyczy.
Poziom zaawansowany (C): Postać pisze posty pod postami, opisujące samodzielny trening. Muszą być one zarówno rozbudowane, jak i dobrze napisane - zasady ich akceptacji są duuużo bardziej rygorystyczne niż w przypadku zwykłych treningów. Po uznaniu przez gracza, że wystarczy, piszę on do administratora, który ocenia rezultat.
Poziom biegły (B): Postać pisze post na który odpisuje wybrany Mistrz Gry, oceniając jego rezultat. Forma treningu oprócz tego jest podobna do zwykłego.
Poziom mistrzowski (A): Identycznie jak w poziomie biegłym.
Poziom arcymistrzowski (S): nie dotyczy.
O samodzielne treningi należy ubiegać się w pozwoleniach w taki sam sposób, jak o zwykłe.
Treningi własne: Gracze mogą ubiegać się o inne rodzaje treningów, które nie zostały wspomniane w innych temat. Do takich należą na przykład:
krótszy czas ładowania cero;
specjalne, unikatowe umiejętności;
wyostrzanie zmysłów;
Każdy własny pomysł na trening jest rozpatrywany indywidualnie.
Treningi Visored'ów: Visored'zi, oprócz normalnych treningów, mogą trenować z silniejszymi przedstawicielami swojego rodzaju trwałość maski. Każdy nowy Visored może utrzymać ją w walce jedynie przez jedną turę, zaś ilość treningów potrzebnych do wydłużenia tego okresu jest różna:
Jedna tura: nie dotyczy, bazowe.
Dwie tury: jeden trening.
Trzy tury: dwa treningi.
Cztery tury: trzy treningi.
Pięć tur: specjalny event temu poświęcony.
Bankai/Vollständig: By postać mogła ubiegać się o Bankai/Vollständig, musi być co najmniej na pozycji porucznika/analoga przez co najmniej dwanaście miesięcy. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.