IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Treningi i aktywności fabularne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Varagarv
Wesoły Morderca
avatar

Liczba postów : 287
Join date : 03/07/2014

PisanieTemat: Treningi i aktywności fabularne   Sob Maj 30, 2015 10:05 pm

TRENINGI:

Zasady:
  • przeprowadzane przez postać, która przerasta naszą w trenowanym atrybucie;
  • po skończeniu są wpierw zatwierdzane przez prowadzącego, a potem przez administrację, która może zatwierdzić trening lub też nie;
  • istnieje możliwość przeprowadzenia samodzielnego treningu, który nie wymaga obecności prowadzącego o wyższym poziomie atrybutu i jest zatwierdzany przez samą administrację;
  • użytkownicy nie są ograniczeni do trenowania jedynie atrybutów/Kidou;
  • na jednym treningu można trenować tylko jeden z 4 atrybutów;


Limit treningów:
  • Każda rasa ma limit 4 treningów na jedną sesję treningową.


Sesje TreningoweW ciągu roku odbywają się dwie Sesje Treningowe:
  • Sesja ZIMOWA trwa od 1 stycznia do 30 czerwca danego roku;
  • Sesja LETNIA trwa od 1 lipca do 31 grudnia danego roku;
  • każda Sesja jest zakładana jako temat przez administratora w dziale Pozwolenia i pod nim należy założyć własny temat, gdzie będą składane prośby o zgody na trening, które rozpatruje administracja;
  • przez prośbą o trening należy mieć zgodę wybranego trenera (chyba, że tego nie wymaga);
  • niewykorzystane treningi nie przechodzą na następną Sesję;
  • Administracja nie ma obowiązku ukończenia treningu w przypadku nieobecności trenera, lecz użytkownik może znaleźć nowego, który trening dokończy;



AKTYWNOŚCI FABULARNE

Zasady:
  • są to zdarzenia na fabule, nie będące treningiem, a wymagające użycia danego atrybutu;
  • aktywnością fabularną może być misja (mini-event), event lub walka (nie sparingowa, lecz z obecnością sędziego);
  • aktywność może dotyczyć pojedynczego atrybutu (gdy np. cała walka odbywa się jedynie przy pomocy Zanjutsu), lub wszystkich naraz (event)
  • samo użycie danej umiejętności na evencie/w walce/misji nie jest równoznaczna z zaliczeniem aktywności fabularnej;
  • za aktywność fabularną można też uznać trenowanie innych postaci przez naszą postać/pomoc w ich rozwoju - ocenia to administracja;
  • aktywność fabularna, gdy rozwinięta, może dotyczyć nawet wszystkich atrybutów naraz (to znaczy, że np. podczas jednego eventu można "zaliczyć" aktywność fabularną dla wszystkich 4 atrybutów, ale nie np. 2 do Zanjutsu - wyjątkiem są duże, rozbudowane eventy);


Limity aktywności fabularnych:
  • brak;



INNE TRENINGI

Samodzielne Treningi:
Postać posiadająca specjalizację w danej atrybucie może próbować trenować ją samodzielnie, bez udziału postaci o większych zdolnościach. Zasady tego treningu różnią się zależnie od poziomu, o który stara się postać:
  • Poziom uczniowski (E): nie dotyczy.
  • Poziom podstawowy (D): nie dotyczy.
  • Poziom zaawansowany (C): Postać pisze posty pod postami, opisujące samodzielny trening. Muszą być one zarówno rozbudowane, jak i dobrze napisane - zasady ich akceptacji są duuużo bardziej rygorystyczne niż w przypadku zwykłych treningów. Po uznaniu przez gracza, że wystarczy, piszę on do administratora, który ocenia rezultat.
  • Poziom biegły (B): Postać pisze post na który odpisuje wybrany Mistrz Gry, oceniając jego rezultat. Forma treningu oprócz tego jest podobna do zwykłego.
  • Poziom mistrzowski (A): Identycznie jak w poziomie biegłym.
  • Poziom arcymistrzowski (S): nie dotyczy.

O samodzielne treningi należy ubiegać się w pozwoleniach w taki sam sposób, jak o zwykłe.

Treningi własne:
Gracze mogą ubiegać się o inne rodzaje treningów, które nie zostały wspomniane w innych temat. Do takich należą na przykład:
  • krótszy czas ładowania cero;
  • specjalne, unikatowe umiejętności;
  • wyostrzanie zmysłów;

Każdy własny pomysł na trening jest rozpatrywany indywidualnie.

Treningi Visored'ów:
Visored'zi, oprócz normalnych treningów, mogą trenować z silniejszymi przedstawicielami swojego rodzaju trwałość maski. Każdy nowy Visored może utrzymać ją w walce jedynie przez jedną turę, zaś ilość treningów potrzebnych do wydłużenia tego okresu jest różna:
  • Jedna tura: nie dotyczy, bazowe.
  • Dwie tury: jeden trening.
  • Trzy tury: dwa treningi.
  • Cztery tury: trzy treningi.
  • Pięć tur: specjalny event temu poświęcony.


Bankai/Vollständig:
By postać mogła ubiegać się o Bankai/Vollständig, musi być co najmniej na pozycji porucznika/analoga przez co najmniej dwanaście miesięcy. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.


Uwaga!Ulepszenia technik uwolnienia Zanpaktou/Ressurection/Łuku Quincy/Fullbringu oraz opanowywanie nowych jest możliwe jedynie poprzez awans administracyjny.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Treningi i aktywności fabularne
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Treningi Altaira Drake'a
» Treningi Yuuko
» Treningi Raa
» Treningi Nate'a

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Reiryoku ::  :: ENCYKLOPEDIA :: Ogólne zasady gry-
Skocz do:  






BlackButler

HogwartDream