IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Fullbringer - ZAPISY ZAMKNIĘTE

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Varagarv
Wesoły Morderca
avatar

Liczba postów : 287
Join date : 03/07/2014

PisanieTemat: Fullbringer - ZAPISY ZAMKNIĘTE   Sob Maj 30, 2015 9:45 pm



Fullbringer (tłum. W Pełni Objawiony Artysta; wymowa: furuburingā).


CHARAKTERYSTYKA

Ludzie, których matki w trakcie trwania ciąży zostały zaatakowane przez Pustego, który zostawił w rozwijającym się płodzie cząstkę swojej mocy. Jak sama nazwa wskazuje, dysponują mocą fullbringu, manipulacji duszami, która przekłada się na manipulację materią z nimi związaną. Trzeba bowiem wiedzieć, że wszystko ma duszę, każdy kamień i każde źdźbło trawy. Co prawda mają pewne cechy wspólne zarówno z Quincy, jak i z Bounto, ale są skonfliktowani z obiema frakcjami: pierwszej z racji nienawiści Łuczników do wszystkiego, co związane z Pustymi, drugiej ze względu ich skłonności do pożerania ludzi. Oczywiście od wszystkich reguł są wyjątki, ale takie jest ogólne stanowisko tej rasy.
Należy pamiętać, że Fullbringerzy, podobnie jak Quincy, to tylko ludzie – ich ciało jest dużo bardziej podatne na obrażenie, niż ciało Shinigami czy Arrancarnów – rana, która dla Boga Śmierci będzie silnym utrudnieniem, ale go nie powali, może się okazać dla Fullbringera śmiertelna. Nadal mają oni jedynie ludzkie, kruche ciało i nie tylko jest ono znacznie podatniejsze na ciosy, ale dłużej się leczy i podlega chociażby takim zagrożeniom jak nagłe wykrwawienie w przypadku przecięcia kluczowej tętnicy.
Większość Fullbringerów prędzej czy później zostaje członkami organizacji Wing Tree. Jest to tajna organizacja mająca swoją siedzibę w pobliżu Tokyo, która zrzesza ludzi dysponujących fullbringiem, aby mogli przeciwstawić się wrogom swojej rasy.


(Znak Wing Tree)

The Winged Tree Under the Moon w skrócie Wing Tree (z ang. Skrzydlate Drzewo) - organizacja zrzeszająca ludzi posiadających nietypowe moce - Fullbringerów. Choć jest ona praktycznie kalką 'Xcution' ich poprzedników, to jednak nie przyświeca im ten sam cel - nie mają zamiaru ani mścić się na shinigami, a tym bardziej ukraść czyichś mocy dla własnego zysku. Aczkolwiek nie darzą oni zbyt wielką sympatią bogów śmierci ze względu na moce 'hollow', które są przez niektórych tępione i uważane za nieczyste. Ponadto tak jak w przypadku Quincy - zabicie pustego, nie oczyszcza go z grzechów, a to właśnie to jest ich głównym zadaniem. Wing Tree istnieje tylko po to, by fullbringerzy mieli się gdzie podziać, by mogli na nowo założyć rodziny i bronić innych ludzie, jako że posiadają nadnaturalne umiejętności.


HIERARCHIA

Tak naprawdę nie ma oficjalnych rang fullbringerów, ale można wyróżnić pewne poziomy siły, którym nadaje się umowne nazwy.

  • Boss – są to najsilniejsi z fullbringerów, zwykle to właśnie jeden z nich jest nieoficjalnym przywódcą Wing Tree. Dysponują pełnym uwolnieniem fullbringu, dzięki czemu dysponują wieloma niezwykłymi umiejętnościami. Ich zdolności w dziedzinie manipulacji materią są ogromne. Ich siła może spokojnie równać z kapitańską u Shinigami.
  • Elite – drudzy najsilniejsi po Bossach fullbringerzy. Zwykle dysponują bardzo dobrze rozwiniętym fullbringiem, czasem nawet jego pełną formą. Mają siłę porównywalną z porucznikami.
  • Extraordinary – w miarę silni fullbringerzy, odpowiednik oficerów i exequias. Zwykle ich fullbring jest dość silny.
  • Average – przeciętny fullbringer, początkujący, można powiedzieć. Ich fullbring ma formę podstawową. Odpowiednik dywizjonistów i numeros. Granicą pomiędzy tą rangą a najniższą jest opanowanie własnego fullbringu.
  • Newbie – fullbringer, który dopiero odkrywa swoje moce. Zwykle nie potrafi używać własnego fullbringu, jedynie używać podstawowej manipulacji materią. Newbie można być na początku gry (na granicy Newbie i Average) jeśli zechce się opanować swój fullbring dopiero w trakcie jej trwania.


Ksywa:
Fullbringerzy nie są podzieleni na szczególne podjednostki, jak Shinigami, ale nie są też rzuceni wszyscy w jeden worek, jak arrancarzy. Prawdopodobnie nawet bardziej niż siła danego fullbringera liczy się jego specjalizacja w obrębie grupy. Ładnie to brzmi - "specjalizacja", ale tak na prawdę chodzi po prostu o "ksywę", jako, że fullbringerzy są zorganizowani na zasadzie gangu.
Czy dana osoba ma zdolności medyczne? A może zajmuje się zaopatrzeniem czy jest wynalazcą? Jest nastawiony bardziej na defensywę czy ofensywę? Jaki jest jego fullbring? Zrobił coś godnego uwagi? Wszystko może być powodem dla nadania postaci fullbringerskiej ksywy.
Może być ona dowolna, od prostego Healer przez FullArm aż po tak enigmatyczne jak Key czy Feather. W dobrym tonie jest, by Fullbringerzy przy przedstawianiu siebie lub innych wplatali ksywę w nazwisko, według schematu "Jan Headshot Kowalski", tak samo, jak u shinigamich byłby to "Kapitan oddziału n-tego, Jan Kowalski".
Mechanicznie ksywa powinna być Fullbringerowi nadana na takiej samej zasadzie, jak tytuł oficera u Shinigami czy ranga exequias u Arrancarów. Nadanie komuś specjalizacji wiąże się z przeskokiem na wyższy poziom mocy lub przynajmniej bonusem, jako, że jest nadawana za coś, czym gracz naprawdę może się pochwalić. Mile widziane jest, by Fullbringerzy czasami wspominali nowym o tym, dlaczego na daną osobę wołają tak, a nie inaczej.


BROŃ

Fullbring (kanji: Kangenjutsu; tłum: Sztuka Pełnego Objawienia; wymowa: furuburingu) – technika ludzi, których matki zostały w trakcie ciąży zaatakowane przez Pustych. W związku z tym zdolność ta przypomina te należące do hollowów: manipulacja duszami. Ponieważ każdy obiekt na świecie ma swoją duszę, która wpływa na właściwości jego materialnej części, fullbring pozwala de facto zmieniać materię. Wymienianiu jego zastosowań nie ma końca, od odbijania się od asfaltu jak od trampoliny, przez chodzenie po wodzie, aż po stanie w powietrzu. A to tylko podstawowe zastosowania.
Moc fullbringu zasadniczo działa na wszystkie obiekty materialne, włącznie z własnymi ciałami użytkowników, ale każdy Fullbringer ma pewne unikalne umiejętności, swoją indywidualną odmianę tej mocy. W większości przypadków Fullbringer potrafi "wyciągnąć" z obiektu, czy też rodzaju obiektów, jego ukryte unikalne zdolności, a czasami także nową formę. Ten rodzaj fullbringu ma to do siebie, że tak zdolności, jak i materia w nim mogą się brać w pewnym sensie znikąd, a po dezaktywacji zwyczajnie zniknąć.
Zwykło się mówić, że fullbring nigdy się nie zmienia odkąd przejdzie do swojej "pełnej" postaci. W pewnym sensie działa to jednak na tej samej zasadzie, co Bankai u shinigamich: pełna postać to pewien szczyt możliwości, ale przecież nie od niego się to wszystko zaczyna. Fullbring może ewoluować znacznie więcej razy niż zanpakutou Shinigami, ponieważ, tak samo, jak hollowy, nie ma ustalonych momentów i stadiów przemiany.


TECHNIKALIA RASOWE

Cytat :
    Bringer Light (kanji: Kangen Hikari; tłum: Niosący Światło bądź W Pełni Objawione Światło; wymowa: buringā raito) - Czyli odpowiednik sonido i shunpo, pozwala on na szybkie przemieszczanie się, odbijanie się od powietrza, stanie na wodzie i tak dalej.Kiedy Fullbringer używa tej techniki, jego nogi zaczynają emanować zielonym światłem.

    FullBody - Fullbring stosowany na własnym ciele w celu podniesieniu jego sprawności zarówno siły, jak i percepcji i prędkości. Jednakże, ciało nadal jest kruchym ciałem człowieka, jego wzmocnienie (odporność na ciosy) nie jest specjalnie duże.

    FullImpro - Ogół fullbringu innego niż powyższe, a dostępnego dla wszystkich; FullImpro pozwala np. zamrozić wodę czy naruszyć strukturę lampy ulicznej tak, by na kogoś spadła; odpowiednik kidou u shinigami, jednak w odróżnieniu od kidou, nie ma typowych zaklęć, raczej obszar „zainteresowania” w którym jest niezwykle skuteczny. Dajmy na to, że ktoś ma FullImpro wody. Oznacza to, że jest w stanie robić z wodą rzeczy zależne jedynie od wyobraźni: zamrozić, zmienić w parę, wysłać jako skondensowaną wiązkę – ale tylko używając wody. Biegłość oraz efektywność manipulacji wodą (czy też jakąkolwiek inną żywiołem/dziedziną), zależy od rangi postaci. Wiadomo, że co innego będzie mógł zrobić Average (który odpowiada poziomowi Dywizjonisty), a co innego Boss (poziom Kapitana) – tutaj wiele rzeczy jest opisowych i są one oceniane przez Sędziego/Administratora/GM’a.
    Ważne! Niewyobrażalnie trudno jest manipulować wodą i innymi elementami w cudzym żywym organizmie, bowiem wymaga to przełamania duchowej "linii obrony”- każdy wie, że własnym reiatsu można się opierać techniką wroga i należy o tym pamiętać.


Każdy z tych rodzajów fullbringu trenuje się osobno, można też wytrenować w obrębie każdego z nich nową zdolność. Trzeba pamiętać, że niektóre z nich wiążą się ze sobą, np. dobrze opanowany FullStep będzie mniej przydatny bez percepcyjnego FullBody. W tym konkretnym przypadku jeden trening może podnieść zarówno poziom FullStep jak i percepcji.


WŁASNY FULLBRING

Przedmiot:
Obiektem fullbringu własnego danej osoby może być dowolny przedmiot, z którym użytkownik jest silnie związany emocjonalnie. Może go bardzo lubić, często używać, być nim zafascynowanym, czy też po prostu być do niego przywiązanym. Właściwie nie różni się niczym od innych przedmiotów poza jednym szczegółem: podobnie, jak podstawowa forma zanpakutou Shinigami czy Arrancarów, zniszczony podlega regeneracji. Dzieje się tak dlatego, że w użytkowniku jest wypalony obraz duszy przedmiotu jego własnego fullbringu i w razie jego uszkodzenia podświadomie odtwarza ten schemat. Istnieje jednak wyjątek: jeśli obiektem fullbringu jest cała klasa obiektów (co też jest możliwe), jak np. noże, kwiatki itd, obiekty te nie są odtwarzane. Jeśli mają zmieniać formę, każdy przybierze też przynajmniej trochę inną.

Moc:
Fullbring własny może mieć praktycznie dowolną moc w obrębie motywu (o tym za chwilę) danego przedmiotu lub grupy przedmiotów. Zwykle zmienia swoją formę, ale nie jest to regułą. Przede wszystkim zyskuje wyjątkowe zdolności przypominające trochę te zanpakutou Shinigamich czy ressurection Arrancarów. Różnica polega na tym, że w fullbringu własnym nic nie bierze się znikąd. Jeśli twój miecz ma zdolność posyłania tnących wszystko fal, to żeby wywołać stworzenie takowych trzeba go uchwycić w jakiś szczególny sposób, wykonać specyficzny gest i tak dalej. Słowem: sama nazwa techniki jej nie czyni i nie wywoła.
Czym jest wspomniany motyw? Cóż, jest to wspólna baza dla wszystkich właściwości fullbringu własnego. Przykładowo motyw „wir” – wirem może być zarówno wir ognia, jak i wir lodu, jak wir powietrza, jak i wszystkie trzy na raz – byleby był to wir – i wszystkie mogą być generowane przez dany fullbring własny. Tym moce te różnią się od zanpakutou Shinigami, których typ jasno określa właściwości miecza.

Energia - skąd ją brać?
Fullbringerzy do swoich technik mogą używać własnego reiatsu, albo też reiatsu dusz pochodzących z otoczenia, celem ograniczenia ubytku własnej mocy lub jej regeneracji. Niemniej jednak, korzystanie z energii z otoczenia wymaga więcej czasu i skupienia niż sięganie po własne zasoby energetyczne, co może wystawić niewprawnego fullbringera na ciosy.
Z drugiej strony, szybkość korzystania z energii otaczających dusz rośnie wraz z rangą postaci.

Początkującemu Fullbringerowi przysługuje:

  • Własny, oryginalny fullbring oraz zmiana formy przedmiotu/przedmiotów, które uruchamiają fullbring;
  • 3 techniki fullbringu lub 2 właściwości stałe. Możliwa kombinacja: 2 techniki 1 właściwość;
  • Jedna gałąź FullImpro; FullBody.

[/code]
[/spoiler]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Fullbringer - ZAPISY ZAMKNIĘTE
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zapisy do Mglistej Myśli

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Reiryoku ::  :: ENCYKLOPEDIA :: Rasy-
Skocz do:  






BlackButler

HogwartDream