Reiryoku
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Zostawanie Visored'em

Go down 
AutorWiadomość
Varagarv
Wesoły Morderca
Varagarv


Liczba postów : 287
Join date : 03/07/2014

Zostawanie Visored'em Empty
PisanieTemat: Zostawanie Visored'em   Zostawanie Visored'em EmptySob Maj 30, 2015 9:55 pm

Visored (ヴァイザード Vaizādo)
Jest to grupa Shinigami, którzy się posiedli moce pustych - można ich określić jako counterpart dla Arrancarów, którzy są pustymi posiadającymi moc Shinigamich.

1. Jak zostać Vaizardem?
    Przede wszystkim trzeba posiadać wewnętrznego Hollowa.

1.1 Jak pozyskać wewnętrznego Hollowa?
    Gracz musi złożyć oficjalną prośbę o jego przyznanie swojej postaci, która jednak musi być co najmniej na poziomie oficera przynajmniej przez okres 12 miesięcy. Administracja, po przejrzeniu dorobku gracza - jego aktywności, wkładu w rozwój forum i zachowania się względem innych graczy - może go przyznać lub nie. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia prośby Administracja przyznaje graczowi konkretnego Mistrza Gry, który będzie odpowiedzialny za całą sprawę.
    Raz otrzymanego wewnętrznego Hollowa nie można się pozbyć.

1.2 Co niesie ze sobą posiadanie wewnętrznego Hollowa?
    W momencie jego otrzymania w życiu postaci zachodzą poważne zmiany. Od teraz żyje ona ze świadomością, że w jej środku kryje się prawdziwe zło.
    Mistrz Gry opiekujący się danym wewnętrznym Hollowem może, a nawet musi od czasu do czasu przejmować kontrolę nad daną postacią. W takim przypadku kieruje postacią gracza z własnego konta, zachowując się adekwatnie do sposobu, w jakim zachowywałby się Pusty, czyli siejąc chaos i zniszczenie, atakując napotkanych ludzi i niszcząc reputację opętanego Shinigamiego.
    Postać może spróbować przejąć kontrolę nad wewnętrznym Hollowem, z powrotem go usypiając, poprzez pisanie postów z własnego konta, które ocenia Mistrz Gry. Ponadto im słabsza postać tym jest to trudniejsze - oficer będzie miał o wiele więcej problemów niż kapitan.
    Szczególną sytuacją jest przejęcie kontroli przez wewnętrznego Hollowa w czasie walki. Zarówno gracz, kierujący postacią, jak i Mistrz Gry sprawujące pieczę nad pustym piszą posty ataku/obrony - gracz jako pierwszy, potem Mistrz Gry. Sędzie decyduje, które akcje wziąć pod uwagę. Wewnętrzny Hollow może atakować w swoje turze obrony.

1.3 Co zrobić, by ujarzmić swojego wewnętrznego Hollowa?
    Gdy postać gracza została co najmniej trzy razy przejęta przez swojego wewnętrznego Hollowa, może on spróbować przejąć nad nim kontrolę na stałe.
    By to zrobić, piszę on posta w którym wyzywa pustego na wewnętrzny pojedynek. Gracz sam kieruje swoją postacią, pustym zaś Mistrz Gry. Sędziego do walki wyznacza Administracja. Nie można jej powtórzyć, chyba, że administracja uzna, że popełniono drastyczne błędy w ocenie działań.
    Wewnętrzny pusty posiada wszystkie zdolności postaci (Shi Kai, Ban Kai, kidou) oraz cero. Jest on na poziomie powyżej porucznika (także, gdy postać jest na poziomie oficera), chyba że postać jest na poziomie kapitańskim - wtedy jego siła jest powyżej poziomu kapitana.
    W przypadku przegrania walki z wewnętrznym Hollowem postać staje się pustym o sile analogicznej do tej, którą posiadała jako Shinigami. Pamięta wszystkie zdarzenia z poprzedniego "życia", jednak nie ma do nich stosunku emocjonalnego.

2. Wygrałem z wewnętrznym Hollowem. Co teraz?
    Gratulacje - wraz ze jego opanowaniem oficjalnie zostałeś Vaizardem. Znów jesteś jedynym panem swojego ciała, a pusty już nigdy nie przejmie nad tobą kontroli. Zyskujesz też szereg nowych możliwości.

2.1 Moce Vaizardów:
    - po założeniu maski postać jest silniejsza, szybsza i wytrzymalsza, a wszystkie jej techniki stają się potężniejsze;
    - po założeniu maski postać może korzystać z cero, jak i wszystkich wcześniejszych zdolności Shinigami;
    - w przypadku sytuacji, w której moce Shinigami zostałyby zapieczętowane, postać zachowuje uwolnienia Zanpaktou i korzysta z Sonido zamiast Cero;

2.2 Trwałość maski:
    Maska Vaizarda ma swoją określoną wytrzymałość, którą można zwiększyć poprzez treningi. Początkowa trwałość maski wynosi 1 turę.


Uwagi końcowe:
    Zostanie Vaizardem wiąże się z poważnymi zmianami w życiu postaci - wewnętrzny hollow może być powodem wydalenia ze Społeczeństwa Dusz, niezależnie czy zostanie opanowany czy też nie. Każdy powinien poważnie się zastanowić przez wystąpieniem o zostanie Vaizardem.
Powrót do góry Go down
 
Zostawanie Visored'em
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Reiryoku ::  :: ENCYKLOPEDIA :: Ogólne zasady gry-
Skocz do:  






BlackButler

HogwartDream