IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Spis Bakudō

Go down 
AutorWiadomość
Varagarv
Wesoły Morderca
avatar

Liczba postów : 287
Join date : 03/07/2014

PisanieTemat: Spis Bakudō   Sob Maj 30, 2015 10:09 pm

Cytat :
    #1 Bakudou no ichi - Sai
    Działanie: Najprostsze zaklęcie wiążące, które polega na skupieniu reiatsu tak, by związać ręce przeciwnika za jego plecami jak kajdanki. Jednak zaklęcie idzie łatwo przełamać.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]

    #4 Bakudou no yon - Hainawa
    Działanie: Użytkownik tworzy linę z energii, którą oplątuje ręce przeciwnika. Wbrew pozorom, liny nie trzeba trzymać. Także to idzie łatwo przełamać.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji

    #7 Bakudou no Nana - Yasumeru
    Działanie: Zaklęcie to (stosunkowo do swej niskiej numeracji) zużywa dość duże pokłady reiatsu. Polega ono na przyłożeniu dwóch palców ręki do swej lub czyjejś części ciała i uśmierzeniu bólu, który danej części ciała dokucza. Bakudou to działa przez kilkadziesiąt sekund i jedynie na wybraną część ciała, np. Kończyna, podbrzusze, głowa itp.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, zużywa dużą ilość reiatsu

    #8 Bakudou no hachi - Seki
    Działanie: Tworzy małą kulkę energii, która ochrania kończynę lub fragment ciała przywołującego. Nie jest ona tarczą, ale odpycha na dużą odległość przeciwnika, przez co oddala zagrożenie bezpośredniego ataku.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]

    #9 Bakudou no kyuu - Geki
    Działanie: Wysyła czerwony promień, który po trafieniu wroga otacza go aurą tego samego koloru, która całkowicie go paraliżuje.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji.[Jikaiseyo, rondanini no kuroinu! Ichidokuyon, yakiharai. Mizukara nodo o kaki kiru ga ii!]

    #9 Bakudou no kyuu - Hourin
    Uwaga! W kwestii wyjaśnienia - w fillerze Hinamori użyła dziewiątego bakudou o innej nazwie i działaniu niż Geki. Może to oznaczać, że jeden numer może mieć przyporządkowane kilka zaklęć.
    Działanie: Przywołuje olbrzymią pomarańczową linę, która wydaje się płonąć. W rzeczywistości służy ona do schwytania przeciwnika i związania go tak, by nie mógł się w ogóle ruszyć. Dopóki użytkownik trzyma linę, może dowolnie nią kierować i poruszać, razem ze schwytanym wrogiem.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji. [Jikaiseyo, rondanini no kuroinu! Ichidokuyon, yakiharai. Mizukara nodo o kaki kiru ga ii!]

    #10 Bakudou no Juu - Kakuheki!
    Działanie: Po wypowiedzeniu formułki przykłada się rękę do podłoża; ziemi, ściany czy nawet sufitu. Z miejsca, w którym zetknęło się dłoń z wybranym elementem wyrasta ściana zbudowana z reiatsu i części samego podłoża. Blokuje ona większość zwykłych ataków fizycznych oraz słabsze magiczne (od siły ściany zależy oczywiście reiatsu weń włożone oraz siła samego tworzącego ją gracza). Długość jej istnienia wynosi średnio od kilku do kilkunastu sekund.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji.

    #21 Bakudou no niijuuichi - Sekienton
    Działanie: Wysyła olbrzymią ilość czerwonego dymu, ułatwiającego ucieczkę bądź ukrycie czegoś. Przydatne również przy zmylaniu wroga.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]

    #22 Bakudou no Niijuunii: Tokte
    Działanie: Shinigami wyciąga w kierunku wroga otwartą dłoń. Gdy wyceluje w miejsce, przedmiot lub część ciała (którą da się objąć ręką), które chce "złapać", zaciska rękę. Jego rękę i "trzymane" na (odległość) ciało/obiekt/kończynę otacza czerwona poświata. Umożliwia np. duszenie.
    Trzymanie/Duszenie postaci nie trwa zwykle dłużej niż około minuty.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu.

    #26 Bakudou no niijuuroku - Kyakko
    UWAGA! WYMAGA POZWOLENIA! - nie wchodzi w zakres żadnego pakietu.
    Działanie: Zakrywa przed wzrokiem przeciwnika inne kidou, tak że staje się ono niewidoczne i nieprzewidywalne dla przeciwnika. Użyte przez porucznika wyszkolonego w kidou lub kapitana jest w stanie przykryć olbrzymi pocisk, sieć i falę kidou.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, w zależności od wielkości przykrytego kidou i jego numeru zużywa odpowiednio mało lub dużo reiatsu; wymagana specjalizacja w kidou.

    #28 Bakudou no Niijuuhachi - Rikpou
    Działanie: Znane wśród członków czwartego oddziału zaklęcie obronne. Dookoła rzucającego czar tworzy się wielki sześcian reiatsu (ok. 6 m kwadratowych), który chroni wszystkie znajdujące się w nim obiekty przez dość długi okres czasu przed zwykłymi atakami fizycznymi. Bakudou to często staje się na polu bitwy 'sanktuarium' dla ratujących życie swym pobratymcom członków medycznego dywizjonu. Oczywiście powietrze swobodnie przenika przez ściany energii duchowej.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, zużywa dużo reiatsu

    #30 Bakudou no sanjuu - Shitotsu Sansen
    Działanie: Wysyła w kierunku wroga trzy ostrza ze światła w kształcie trójkątów, które na końcu mogą się rozdzielać, by chwytać kończyny. Służy do przytwierdzania wroga do ściany i uniemożliwiania mu wszelkiego ruchu rękoma i nogami.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji.

    #32 Bakudou no sanjuunii - Nosutarujia
    Działanie: Wypuszcza z ręki pocisk podobny z początku do shakkohou, jednak nie wyczuwa się od niego praktycznie żadnego reiatsu. Po trafieniu w cokolwiek wybucha, jednak nie raniąc i nie niszcząc niczego, a wypuszczając miły w zapachu dym, który po kilkunastu sekundach opada na ziemię i znika. Jeśli jednak ktoś weźmie wdech wraz z 'chmurką' zaczyna mieć lekki ból i zawroty głowy. Niedogodności trwają około 10-15 sekund.
    [członek dywizji][oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, zużywa dużo reiatsu.

    #34 Bakudou no Sanjuuyon - Zettai Kagayaki Hoshi
    Działanie: Na dłoni użytkownika pojawia się mała kulka, za to nie wiarygodnie świecąca. Po 2 sekundach kulka "wybucha" olbrzymim i mocno rażącym światłem. Błysk oślepia nawet użytkownika techniki. Nie wystarczy wystawić dłoń w stronę oponenta aby uniknąć "oberwania", gdyż światło odbija się od wszystkiego co wokół, co sprawia, że jedynym sposobem na niezostanie oślepionym jest zasłonięcie oczu rękom. Efekt oślepienia trwa od 3 do 6 sekund, zależnie od zaawansowania użytkownika.
    [oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, zużywa dużo reiatsu.

    #37 Bakudou no sanjuunana - Tsuriboyon
    Działanie: Rozpościera w powietrzu mały okrąg reiatsu, który działa jak materac dla spadającego i wypuszcza z niego sześć lin reiatsu zakończonych hakami, które przytrzymują całość w powietrzu.
    [oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji.

    #38 Bakudou no Sanjuuhachi - Amimono
    Działanie: Z rąk użytkownika wystrzelone zostaje reiatsu w postaci pajęczej sieci o średnicy ok. 3 metrów. Sama pajęczyna nie zadaje żadnych obrażeń fizycznych czy psychicznych, jest natomiast niesamowicie lepka i wytrzymała, przylepia się mocno do wszystkiego czego dotknie. Jej wielkość może być jednak problemem podczas używania jej w pomieszczeniu bądź innej ciasnej przestrzeni.
    [oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, zużywa dużo reiatsu.

    #39 Bakudou no sanjuukyuu - Enko-sen
    Działanie: Jest to tarcza z energii przypominająca szkło. Jest znacznie słabsza i mniejsza niż Danku, ale uchroni przed podstawowymi kidou i słabymi atakami.
    [oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji.

    #43 Bakudou no Yonjuusan - Futan
    Działanie: Po wypowiedzeniu inkantacji na rękach i nogach ofiary pojawiają się swego rodzaju bransolety reiatsu, których ciężar zależy od energii duchowej rzucającego zaklęcie. Powodują one zmniejszenie mobilności delikwenta przez ich wagę. Bransolety te są raczej ciężkie do rozerwania/przełamania.
    (Dla przykładu: Cel o wiele niższym reiryoku niż użytkownik tego bakudou zostanie całkowicie przyciśnięty bransoletami do ziemi, cel o podobnym reiryku będzie sporo spowolniony, natomiast na cel o wiele wyższej energii duchowej zaklęcie praktycznie nie zadziała.)
    [oficer][porucznik]
    +Zaklęcia nie można się nauczyć do poziomu skróconej inkantacji/braku inkantacji (zawsze jej wymaga), oraz zużywa znaczne ilości reiatsu.

    #58 Bakudou no gojuuhachi - Kakuyon Tsuijaku
    Działanie: Zaklęcie tropiące dosłownie każdego, na kim skupi się osoba używająca to kidou. Należy narysować okrąg podzielony na cztery części, który potem zaświeca się i pokazuje liczby, które są czymś w rodzaju współrzędnych geograficznych celu.
    [oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu. [Minami no yonnzou, kita no hitomi, niyon no yubisaki, higayon no kibisu, kaze mochitetsudoi, ame haraitechire.]

    #61 Bakudou no rokujuuichi - Rikujou Kourou!
    Działanie: Przyzywa sześć świetlnych snopów, które ściskają wroga, co powoduje jego paraliż.
    [oficer][porucznik]
    + Zaklęcia nie można się nauczyć do poziomu skróconej inkantacji/braku inkantacji (zawsze jej wymaga); wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu. [Raimei no basha, itoguruma no kangeki, hikari mote kore o mutsu ni wakatsu.

    #62 Bakudou no rokujuunii - Hyappo Rankan
    Działanie: Tworzy serię pocisków wyglądających jak pręty, które wbijają się wokół przeciwnika tak, by przytwierdzić go do ściany. Uniemożliwia to ucieczkę, ale [oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu.

    #63 Bakudou no rokujuusan - Sajo Sabaku
    Działanie: Przyzywa wielkie i grube łańcuchy z piasku, które całkowicie paraliżują przeciwnika obwiązując go.
    [oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu.

    #66 Bakudou no rokujuuroku - Batto de Uchimasu
    Działanie: Tworzy serię pocisków wyglądających jak korale o średnicy piłeczek tenisowych, które po rzuceniu w kierunku przeciwnika otaczają go tak, by utworzyć wokół niego prowizoryczny okrąg. Kule ustawiwszy się symetrycznie do siebie parami zostają połączone przez lśniący pomarańczowy promień przebijający przeciwnika na wylot uniemożliwiając mu ucieczkę. Rany są minimalne i nie groźne, atak może zostać zneutralizowany poprzez silniejsze od niego zaklęcie bądź inny atak. Bakudou może zostań uniknięte nie jest to jednak proste, silny przeciwnik może jedynie poruszyć nieprzebitą kończyną.
    [oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu. [Kunrinsha yo! Raito no basha. Michi no supinu yo. Taien ni michite ten wo hashire no hyaku rinku boruto. Sanzai suru kemono no hone! Sentou tawaa wa mikan shoku no kesshoo, hagane sei ringu.]

    #73 Bakudou no nanajuusan - Tozansho
    Działanie: Tworzy wielki ostrosłup odwrócony prawidłowy, w którym zamyka użytkownika i wszystko w jego najbliższym otoczeniu. Służy on jako swego rodzaju pole obronne i tarczę z każdej strony.
    [porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu.

    #75 Bakudou no nanajuugo - Gochuu Tekkan
    Działanie: Przyzywa pięć żelaznych słupów, które spadają z nieba, przygniatając przeciwnika.
    [porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu. [Tetsu no kabe sougyou no tou shaku tetsu keikei. Tanzen to yonte tsui ni otonayon.]

    #77 Bakudou no nanajuunana - Tentei Kuura
    Działanie: Należy narysować na rękach wzory, oraz w powietrzu kwadrat. Zaklęcie pozwala mówić w myślach do każdego, o kim pomyśli użytkownik Nie ma limitu osób, ale im więcej, tym większa ilość reiatsu potrzebna do tego + wymiana zdań jest tylko jednostronna.
    [oficer][porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu. [Kokuhaku no ami! Nijuuni no kyouryou! Rokujuuroku no kantai! Sokuseki enrai senpou kaichi yafuku ungai aoi tairetsu taien ni michite ten wo hayonre!]

    #78 Bakudou no Nanajuuhachi - Fukumen
    Działanie: Jest to czar na pierwszy rzut oka przypominający Geki. Ofiarę oplata warstwa reiatsu, jednak skutkiem tego nie jest paraliż, ale brak możliwości wyzwolenia na zewnątrz siebie jakiejkolwiek ilości reiatsu. Innymi słowy osoba złapana na owe zaklęcie nie może używać kidou (Nie działa na wyzwolenia zanpakutou; jego ten czar nie dotyczy). Długość działania zaklęcia jest porównywalna do długości działania geki.
    [porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu.

    #79 Bakudou no nanajuukiyuu - Kuyo Shibari
    Działanie: Wytwarza osiem czarnych kręgów dookoła przeciwnika, które emitują energię łączącą się z dziewiątym, znajdującym się na klatce piersiowej wroga. Całość kompletnie go unieruchamia.
    [porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu.

    #81 Bakudou no hachijuuichi - Danku
    Działanie: Tworzy wielką ścianę, która zatrzymuje praktycznie wszystkie ataki i każde kidou poniżej numeru 90.
    [porucznik]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu; wymagana specjalizacja w kidou.

    #92 Bakudou no kyuujuunii - Kyuushuuzai
    Działanie: Zaklęcie o dość imponujących właściwościach. Po wypowiedzeniu inkantacji Shinigami jest w stanie wytworzyć ciemnogranatową kulę o średnicy półtora metra. Działa ona niczym czarna dziura, pochłaniając wszystkie przejawy energii duchowej w postaci: Kidou, ataki Zanpakutou bazujące na reiatsu, Cero, Gran Ray Cero etc. Innymi słowy - odkurzacz reiatsu. Podstawowo zaklęcie działa na obszarze dziesięciu metrów. Jest w stanie pochłonąć dwa czary od kręgu czwartego do szóstego lub jeden czar z wyższej półki. Analogiczni może wessać Cero, jak i osłabić Gran Rey Cero. Długość istnienia kuli oraz potęga jej absorbacji zwiększa się was z ilością reiatsu wykorzystanego przez użytkownika. Po wchłonięciu krytycznej masy energii czar znika.
    [kapitan]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu; wymagana specjalizacja w kidou.

    #94 Bakudou no kiyuujuuyon - Ni Heijun no Keigoku
    Działanie: Stopień I - Obezwładnienie Osoba, która jest celem czaru objęta zostaje pentagramem znajdującym się na ziemi centralnie pod nim, a z rogów pięciokąta wystrzelone są łańcuchy reiatsu z małymi kolcami, które chwytają kończyny i ofiary czaru. Łańcuchy przyciskają ofiarę do ziemi nie pozwalając jej wstać.
    Jeżeli taka osoba zacznie się poruszać, szarpać bądź coś innego, łańcuchy zaczną taką osobę ranić kolcami.
    (należy ułożyć ręce na kształt trójkąta między palcami wskazującymi i kciukami obu rąk z odstającymi małymi palcami)
    Stopień II - Kara Pentagram “kopiuje się” i kopia porusza się do góry, aby znaleźć się nad daną osobą objętą działaniem czaru w obrębie pentagramu dolnego.
    Później wzdłuż łańcuchów poruszają się impulsy reiatsu, które powodują wzbudzenie w ciele ofiary nieskończony ból, gdyż impulsy reiatsu uderzają w najczulsze zakończenia nerwowe, najbardziej odsłonięte rozmieszczone na całym Ciele
    (należy wbić dwa palce w ziemię z każdej ręki)
    Przy każdej sekwencji trzeba wymówić numer stopnia, każdy jest kontrolowany przez użytkownika czaru, inkantuje się raz.
    [kapitan]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu; wymagana specjalizacja w kidou. [Potężna mocy. Nieskończona siło mego umysłu. Pozwól mi ująć mych wrógów co na ziemie nasze się zapuścili dla zaspokojenia swych żałosnych potrzeb. Ukarz ich zadając im ból nieskończony i uśmierć ich umysły, aby nigdy więcej nie podnieśli ku swemu złu.

    #99 Bakudou no kiyuujuukiyuu - Kin (część 1)
    Działanie: Związuje ręce przeciwnika, oraz przymocowuje wroga do ziemi wielkimi linami, które są przypięte do ziemi stalowymi wspomaganiami.
    [kapitan]
    + wymagana specjalizacja w kidou.

    #99 Bakudou no kiyuujuukiyuu dai ni ban - Bankin (część 2)
    Działanie: Ostateczna forma Kin. Pierwsza pieśń powoduje oplątanie przeciwnika bandażami, druga wysyła paraliżujące żądła w niego, a ostatnia przywołuje wielki blok, który spada i zgniata wroga.
    [kapitan]
    + wymaga inkantacji, wykorzystuje większe pokłady reiatsu; wymagana specjalizacja w kidou. [Sho kyoku: Yonryuu! Ni kyoku: Hyakurensan! Shuu kyouku: Bankin Taihou!]


UWAGA! Brak wypisanej inkantacji, kiedy ta jest wymagana, nie jest błędem. Najzwyklej w świecie nie istnieje ona, albo nie została znaleziona przez administrację. W takim wypadku nie zwalnia to gracza z użycia 'inkantacji' podczas walki - innym słowy opisuje on w poście, że 'wypowiada inkantację', niezawierając konkretnej formułki.
Oczywiście mile widziana jest inwencja twórcza graczy, więc jeśli masz pomysł na inkantację, która nie istnieje, zgłoś się do odpowiedniego tematu w 'Propozycjach' i tam zamieść swój pomysł. To samo się tyczy inkantacji, które istniały w kanonie Bleach'a, a nie ma ich tu oraz pomysłach na nowe Bakudou.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Spis Bakudō
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Reiryoku ::  :: ENCYKLOPEDIA :: Kidō-
Skocz do:  






BlackButler

HogwartDream